Za sigurnost i zadržavanje vrijednosti vozila

Pregled vozila je stvar povjerenja. Dovezite Vaše vozilo na pregled, mi ćemo ga pregledati prema uputama proizvođača te ukoliko je potrebno zamijeniti dijelovima kvalitete jednake originalnim dijelovima.

Pregled vozila je stvar povjerenja. Dovezite Vaše vozilo na pregled, mi ćemo ga pregledati prema uputama proizvođača te ukoliko je potrebno zamijeniti dijelovima kvalitete jednake originalnim dijelovima.
Redovnim održavanjem ćete umanjiti vjerojatnost za nastanak kvarova te većih troškova. Stoga Vaše vozilo dulje zadržava vrijednost.
Životni vijek motora je povećan – u punoj snazi i sa manjom potrošnjom goriva.
Nakon pregleda vozila ćemo predložiti potrebne zahvate te, uz Vašu suglasnost, zamijeniti dijelovima kvalitete jednake originalnim dijelovima.
Redovni pregled će osigurati ispravno radno stanje Vašeg vozila te sigurnost putnika i ostalih sudionika u prometu. Svaki pregled u Bosch servisima se radi prema uputama proizvođača. Kao dio pregleda, pored ostalih stvari, provodi se sljedeće:
Vizualni i funkcijski test prema uputama proizvođača:
Pregled i zamjena neispravnih dijelova samo kada je potrebno i uz prethodnu suglasnost kupca:
Kako bi Vaše vozilo bilo sigurno i pouzdano potrebno ga je redovno održavati. Potrošene dijelove je potrebno redovno mijenjati, a kočnice i elektroniku provjeriti. Redovnim pregledom i održavanjem vozila ste sigurni da Vas vozilo neće iznevjeriti.
Svaki proizvođač propisuje različite intervale u kojima je potrebno održavati vozilo. Informaciju o intervalu možete pronaći u priručniku Vašeg vozila. Noviji automobili imaju mogućnost upozoravanja vozača o potrebi pregleda vozila preko instrument ploče. Općenito pravilo jest da na novijim automobilima pregled treba uraditi svakih 15 000 prijeđenih kilometara, a na starijim automobilima svakih 20 000 do 30 000 prijeđenih kilometara. Naša preporuka je da se za svako vozilo koriste specifikacije proizvođača.
U našim servisima koristimo dijelove kvalitete jednake originalnim dijelovima. Navedeno znači da su dijelovi odobreni od strane proizvođača automobila i jednaki originalnim dijelovima ali sa pristupačnijom cijenom.

Ovjes vozila povećava trenje između gume i ceste kako bi se postigla stabilnost upravljanja. Redovnim servisom ćete postići maksimalnu udobnost u vožnji.
Sustav ovjesa je osmišljen kako bi pružio udobnost u vožnji zadržavajući izvanrednu upravljivost. Pri ubrzanju automobila, neravnine će energiju koja vozilo gura naprijed pretvoriti u vertikalnu energiju koja putuje kroz okvir automobila. Ovjes prigušuje dinamička opterećenja, smanjuje vibracije karoserije te osigurava upravljivost, uz minimalne izmjene energije.
U dijelove ovjesa spadaju kugle, krajnice, lafete, spone, stabilizatori, ležajevi, homokinetički zglobovi, seleni i dr. Dijelovi ovjesa su jedna od važnijih komponenti Vašeg vozila. Problem na jednom dijelu ovog kompleksnog sustava negativno se odražava na sve ostale elemente. Neispravan sustav ovjesa i upravljanja ćete lako primijetiti jer je smanjena upravljivost vozilom, stabilnost vozila loša i emitira se snažna buku prilikom vožnje. U našim servisima vršimo pregled i zamjenu svih dijelova ovjesa.
Amortizeri su najvažniji dio ovjesa. Apsorpcija vertikalnog kretanja ovjesa vozila koje nastaje uslijed kretanja po neravnoj podlozi osnovna je funkcija amortizera. neispravni amortizeri rezultiraju povećanim zaustavnim putem. Preporuka je kontrolirati stanje i ispravnost amortizera svakih 20 000 kilometara, a najbolje je da to učini stručno osoblje u našim servisima.
Neki od znakova da postoje problemi sa ovjesom ili amortizerima su:
Postoji mnogo razloga kada je potrebno uraditi pregled ovjesa i amortizera. Ako ste primijetili da vozilo nije stabilno kao prije ili ste kupili rabljeni auto za koji je potreban pregled. U svakom slučaju, servis ovjesa i amortizera je potrebno obaviti ukoliko se pregledom ustanovi da za to postoji potreba. Redovan pregled i servis poboljšavaju sigurnost i produžuju životni vijek automobila.
Naše stručno osoblje će uraditi zamjenu svih komponenti ovjesa i amortizera. Dijelove koje ugrađujemo su kvalitete jednake kvaliteti originalnih dijelova.
Osnovna funkcija kvačila je uključivanje i isključivanje prijenosa rada motora na pogonsku osovinu vozila. Ispravnost kvačila je važna za automobil. Za sustav kvačila nema propisanog redovnog servisa, već se servis radi po potrebi i istrošenosti.


Izbor guma je velik, koju odabrati za Vaše vozilo? Od 2014. godine su novi automobili opremljeni sustavom nadzora tlaka zraka u gumama. Kako zamijeniti gume na automobilima opremljenim s ovim sustavom? Što ako su gume dotrajale, stare ili pukle? Uz ova pitanja, jasno je da je zamjenu guma preporučljivo uraditi u servisu gdje će se stručno osoblje pobrinuti da su kotači ispravno pritegnuti, tlak u gumama provjeren, te da je urađeno balansiranje.
Kako bi se prilagodile vremenskim uvjetima te osigurale optimalno prianjanje, gume je potrebno promijeniti dva puta godišnje. Zamjena guma je stvar povjerenja. Osjećajte se sigurno uz profesionalnu zamjenu guma u našim servisima.
Savjetujemo redovno balansiranje gume kako bi se izbjeglo “podrhtavanje” vozila te pretjerano trošenje gume. U Unitrade servisima pored izmjene gume nudimo i balansiranje gume.
Ispupčenja na gumama, nepravilno zategnut kotača ili neravnoteža su značajni faktori koji mogu utjecati na Vašu sigurnost. Stručnost naših djelatnika će Vas najbolje zaštititi!
Nema više potrebe za čuvanjem guma kod kuće, problema s manjkom prostora i optimalnim uvjetima za čuvanje guma. U našim servisima ćete zatražite uslugu čuvanja guma.
Pri svakom mijenjanju gume naše će osoblje pregledati i kočioni sustav vozila. Upozoriti će Vas ukoliko primijeti rane znakove trošenja kočionog sustava, te Vam ponuditi rješenje.
Pravilno određivanje položaja svakog kotača te balansiranje osiguravaju ravnomjernije trošenje guma.
Za uslugu zamjene gume se nije potrebno prethodno najaviti. Želite biti sigurni da imamo na raspolaganju gume za Vaše vozilo? Nazovite najbližu poslovnicu i najavite se za zamjenu guma.
Balansiranje kotača prilikom zamjene guma će eliminirati nepotrebne vibracije te spriječiti preuranjeno trošenje komponenti kao što su ovjes i amortizeri.
Gume je potrebno promijeniti dva puta godišnje, na zimu i proljeće. Posebnu pažnju treba obratiti na pravovremeno postavljanje zimskih guma jer prvi snijeg često dođe iznenada i u najgore vrijeme. Vožnja ljeti na zimskim gumama predstavlja opasnost jer se put kočenja produžava zbog sastava zimskih guma.
Zakonom je propisana minimalna dubina profila od 4 mm. Iz sigurnosnih razloga, gume treba zamijeniti mnogo ranije. Stoga biste profil gume trebali provjeriti redovno, a u najmanju ruku pri svakoj promjeni guma. Premala dubina profila gume dovodi do značajnog produljenja zaustavnog puta te se opasnost od “aquaplaninga” povećava s istrošenošću gume. Zapamtite, istrošenost svih guma ne mora biti jednaka te je potrebno pojedinačno provjeriti svaku gumu na vozilu.
Zamjenu kotača možete napraviti sami. Ako se probuši guma na Vašem vozilu, može biti jako korisno znati promijeniti kotač. Za redovnu izmjenu ljetne i zimske gume je preporučljivo koristiti usluge stručnog osoblja. Profesionalac će lako uočiti istrošenost profila, uraditi će balansiranje te koristiti alate koji su bitni za Vašu sigurnost (npr. prilikom zatezanja matice kotača). Mnogi vozači zanemaruju važnost balansiranje pri tome riskirajući svoju sigurnost te životni vijek komponenti karoserije.
Preporučamo balansiranje kotača pri svakoj izmjeni guma. Neravnoteža od 10 grama, pri brzini od 100 km/h, se ponaša kao neravnoteža od 2,5 kg zbog centrifugalne sile. Takva neravnoteža, posebno pri brzini od 80 km/h do 120 km/h dovodi do “drhtanja” volana. U takvom stanju kontrola nad vozilom je otežana što može dovesti do opasnosti. Pored navedenog, može doći i do neravnomjernog i preuranjenog trošenja guma. Također, komponente karoserije te upravljačkog sustava su pod povećanim utjecajem vibracija što dovodi do bržeg trošenja.
Kako biste bili sigurni, umanjili trošenje guma te sačuvali vrijednost Vašeg vozila uradite preporučene izmjene guma i balansiranje.
Redovnom provjerom kočionog sustava se povećava sigurnost na cesti. Važna nam je sigurnost Vas i ostalih sudionika u prometu. Posjetite Unitrade servise kako biste izvršili provjeru kočionog sustava.
Kočioni sustav je jednako važan kao i brza reakcija vozača. Svako kočenje dovodi do trošenja kočionog sustava.
Redovnim pregledom ćete provjeriti odgovaraju li performanse kočnica zahtjevima sigurnosti. Pregled podrazumijeva kontrolu kočionih diskova i pločica, kočione tekućine te crijeva. Održavanjem kočionog sustava u odličnom stanju i Vi ćete se osjećati jednako sigurno na cesti.
Funkcija i snaga kočnica su garancija sigurnosti sudionika u prometu. Posjetite Unitrade servise kako biste izvršili provjeru kočionog sustava.
U pregled kočionog sustava je uključeno:

Vrhunska usluga:
Kočnice Vašeg vozila su važne za sigurnost. Potrebno ih je redovno i savjesno provjeriti.
Pouzdana informacija:
Nakon pregleda kočionog sustava ćete dobiti informaciju od stručnog osoblja o stanju kočione tekućinu, diskova i pločica.
Osjećaj sigurnosti:
Saznanje da kočioni sustav funkcionira na najbolji mogući način i postiže maksimalno moguću snagu kočenja će Vam dati osjećaj sigurnosti.
Najviša razina stručnosti i pristupačne cijene:
Nakon pregleda kočionog sustava, potrebne popravke i održavanje kočionog sustava možete uraditi u našim servisima gdje ćete dobiti rezervne dijelove kvalitete jednake originalnim dijelovima.
Pregled kočionog sustava je potrebno uraditi najmanje jednom godišnje. Također, uradite pregled ukoliko primijetite neuobičajene znakove istrošenosti kočnica. Preporučamo pregled i prije dugog putovanja ali i pri svakoj sumnji na nedostatke u kočionom sustavu.
Buka u kočnicama ili pulsiranje papučice kočnice su znakovi da biste kočnice trebali uskoro promjeniti.
Ako ste uočili male pukotine ili druge nedostatke na diskovima kočionog sustava ili je zaustavni put pri kočenju znatno produžen vrijeme je za pregled kočionog sustava.
Ako ne osjećate točku kočenja odnosno ako pri pritisku papučice imate “spužvasti” osjećaj u papučici. U ovom slučaju, sile kočenja su neravnomjerno raspoređene.
Kočiona tekućina bi trebala biti svijetlo žute boje. Kada je boje meda potrebno ju je izmijeniti.
Shvatite važnost redovnog pregleda i održavanja kočionog sustava te posjetite naše servise gdje ćemo rado pregledati kočnice Vašeg vozila.

Ispušni sustav Vašeg vozila smanjuje buku, te štiti Vas i okoliš od štetnih plinova. Neispravan sustav može biti jako opasan.
Ispušni sustav je sastavljen od ispušne grane (ispušnog kolektora), ispušnog lonca (prigušivača), katalizatora, filtera ispušnih čestica te senzora kisika (Lambda-sonda).
Tijekom svakog putovanja, dijelovi su izloženi izuzetnom termičkom stresu. Ispušni sustav je, osim snažnih oscilacija temperature ispušnih plinova i temperature okoline, izložen i utjecajima vlage i soli. Zbog navedenog, mogu se pojaviti rupe, labavi dijelovi ili hrđa.
Kod oštećenja ispušnog sustava, ispušni lonac (prigušivač) je izložen u 90% slučajeva.


U našim servisima popravak ispušnog sustava uključuje sljedeće:
Besplatna provjera ispušnog sustava:
Zatražite besplatni pregled u najbližoj Unitrade poslovnici. Naši djelatnici će Vas informirati o stanju ispušnog sustava i potrebi mijenjanja određenih dijelova.
Vrhunska usluga i sigurnost:
Uz Vašu prethodnu suglasnost ćemo zamijeniti samo ono što je potrebno. Popravak ispušnog sustava Vašeg vozila možete pratiti preko stakla u našim poslovnicama.
Kvaliteta rezervnih dijelova:
Koristimo ispušne lonce kvalitete jednake originalnim dijelovima.
Kako bi prošlo na testu emisije plinova na tehničkom pregledu, vozilo mora imati ispravan ispušni sustav. Također, zahrđao ispušni sustav predstavlja veliki problem za sigurnost u prometu. Ispušni lonac može otpasti za vrijeme vožnje te prouzročiti veliku opasnost za sigurnost.
Ako je ispušni sustav teško oštećen, primijetiti ćete glasniji zvuk ispušnog sustava. Također,može se primijetiti da vozilo ima slabije performanse te da troši više goriva. Preporučamo redovnu provjeru stanja ispušnog sustava koju u našim poslovnicama možete uraditi besplatno i bez obveze.
Preporučujemo da ispušni sustav provjerite jednom godišnje. Prilikom zamjene ulja ili besplatnog pregleda vozila što znači da nema dodatnog troška za Vas. Pregled ispušnog sustava je besplatan te ćemo na Vaš zahtjev otkloniti kvar. Često se veći troškovi mogu izbjeći popravkom na vrijeme.

Za duži vijek motora i manju potrošnju goriva, preporučamo redovnu godišnju izmjenu ulja u Vama najbližoj Unitrade poslovnici.
Ulje mora pouzdano obavljati svoju zadaću podmazivanja kako na velikim brzinama i temperaturama tako i pri niskim opterećenjima i hladnoći. Kako je stalno pod pritiskom, izmjena ulja je preporučljivo uraditi jednom godišnje, osim ako ne koristite longlife ulje. Važno je da koristite ulje koje je preporučeno za Vaše vozilo. Ulje možete mijenjati i sami, ali ukoliko izmjenu radite u servisu imate nekoliko prednosti. Stručno osoblje će Vam dati savjet koje je ulje potrebno za vozilo. Staro ulje se zbrinjava prema propisima. Također, izmjena u servisu je jeftinija i praktičnija.

Motorno ulje odmazuje i štiti motor, povećavajući njegovu izdržljivost i osiguravajući mu optimalne performanse. Zbog navedenog je potrebno uraditi redovnu izmjenu ulja.
U našim servisima izmjena ulja podrazumijeva:
Stručnjaci preporučuju izmjenu ulja jednom godišnje. Ukoliko prelazite mnogo kilometara, izmjenu ulja je potrebno uraditi svakih 15 000 kilometara. Korištenjem longlife ulja izmjenu možete uraditi na svakih 20 000 do 30 000 kilometara ili svake 2 godine. Za vozila s dizel motorima napravljenim prije 1994. godine vrijede drugačiji intervali izmjene. Za više informacija posjetite najbližu Unitrade poslovnicu.
Zahvaljujući smanjenom trošenju i boljoj zaštiti od korozije motor postiže dulji životni vijek. Rezultat optimalnog podmazivanja i smanjenog trenja motora je manja potrošnja goriva. Također, kroz redovnu izmjenu ulja se troši manje ulja.
Optimalnim podmazivanjem motora dobiva se puna snaga motora. Također, motor vozila će zimi mnogo lakše startati.
Izmjenom ulja motor će trajati duže te će trošiti manje ulja stoga stručnjaci preporučuju: Jednom godišnje uradite izmjenu ulja!

Klimatizacijski uređaji su nezaobilazan dio suvremenih vozila. Kako biste spriječili nastanak problema uradite redovan servis i dezinfekciju klima uređaja.
Kada primijetite da klimatizacijski uređaj ne hladi ispravno krajnje je vrijeme za detaljni pregled uređaja. Svake godine, klimatizacijski uređaj gubi 10% do 20% rashladne tvari. Stoga preporučujemo sustav provjeriti jednom godišnje, a uraditi servis svake dvije godine.
Pri servisu se radi izmjena plina te se provjerava funkcioniranje komponenti u rashladnom sustavu. Potrebno je promijeniti i filter unutrašnjosti (kabine) koji osiguravaju svjež zrak u unutrašnjosti vozila.
Pregled sustava klima uređaja podrazumijeva pregled funkcioniranja i performansi:
Besplatni pregled klima uređaja:
U našim servisima smo osigurali besplatan pregled klima uređaja. Nakon pregleda ćemo Vam dati informaciju o potrebnim zahvatima i cijenama.
Duži životni vijek klima uređaja:
Je li vaš klima uređaj uvijek u vrhunskom stanju? Redovni pregled klima uređaja omogućuje pravovremeno održavanje čime izbjegavate kvarove i dodatne troškove.
Održavanje higijene:
Sustav klima uređaja može biti utočište za bakterije. Ulaze preko klimatizacijskog sustava te mogu prouzročiti alergijske reakcije i neugodne mirise. Kako biste spriječili nastanak problema uradite redovan servis i dezinfekciju klima uređaja.
Klima uređaj ne služi samo reguliranju temperature u vozilu, važan je i za svjež zrak u unutrašnjosti vozila i vidljivost. Posjetite Unitrade servis jednom godišnje kako biste uradili pregled klima uređaja!

Spremate se za odmor, poslovni put ili putovanje preko vikenda? Je li vaš automobil spreman za put? Posjetite najbliži Unitrade servis i uradite potrebne provjere.
Automobil je najvažnije prijevozno sredstvo što znači da bi u svakom trenutku trebao biti spreman. Automobil se suočava s velikim izazovima kao što su duga putovanja, niske temperature zimi te visoke temperature ljeti. Redovnom provjerom vozila smanjujete rizik od kvarova i skupih šteta.
Preporučujemo zimsku, proljetnu i provjeru prije odmora. Ovisno od sezone potrebno je provjeriti određene točke kako biste osigurali sigurnost vozila: npr. kočnice, gume, ovjes, baterije, elektriku, podvozje i klima uređaj.
Zimska provjera:
Spremite svoj auto za niske temperature i preduhitrite opasnosti koje Vam sprema zima.
Proljetna provjera:
Uradite pregled automobila nakon zime te otklonite oštećenja nastala tijekom zime.
Provjera prije odmora:
Provjerite automobil prije odmora kako biste sigurno i opušteno dočekali najbolji dio godine.
Provjera elektrike:
Funkcionira li rasvjeta na Vašem vozilu na najbolji mogući način? Je li akumulator Vašeg vozila u potpunosti učinkovit? Provjera elektrike će otkriti koje komponente ne rade na najbolji način.
Loše podešena geometrija kotača (optika trapa) može prouzročiti oštećenja na Vašem vozilu. Preporučujemo redovan pregled u Unitrade servisu:
Vaš automobil skreće u jednom smjeru ili su gume na jednoj strani više istrošene? Rješenje u ovom slučaju je podešavanje geometrija kotača. Prilikom podešavanja se geometrija kotača prednje i zadnje osovine provjerava, te se ispravljaju eventualne pogreške. Komponente osovine se usklađuju prema proizvođačevim specifikacijama. Ispravna geometrija kotača će donijeti uštede u potrošnji goriva, veću udobnost u vožnji, osigurati duži vijek trajanja guma i poboljšanu sigurnost na cesti.
Ispravan trag, nagib i zatur kotača određuju ponašanje te karakteristike vozila u vožnji, a time i Vašu sigurnost. Uz najsuvremenije metode za podešavanje, osim provjere vrijednosti, prilikom odstupanja se radi i prilagodba optike trapa prednje i stražnje osovine.
Ovo se odnosi na geometriju kotača na prednjoj osovini i stražnjoj osovini (rijetko potrebno).
Osim provjere geometrije kotača pregled uključuje sljedeće:

Redovni pregled je uvijek koristan. Nakon nabavke novih guma i montaže aluminijskih kotača je preporučljivo uraditi podešavanje geometrije kotača kao standardnu mjeru. Podešavanje geometrije kotača je potrebno kada primijetite neuobičajeno ponašanje vozila u vožnji, posebno nakon oštećenja prilikom sudara ili manjih nezgoda. Naznake neispravno podešene optike trapa su:
Loša prilagodba geometrije kotača i srodne greške mogu smanjiti kilometražu guma do 80%. Rezultat navedenog je jednostrano trošenje guma što povećava otpor kotrljanja. Osim povećanog rizika sigurnosti posljedica toga je i znatno veća potrošnja goriva.
Nagib kotača je kut između centralne linije kotača i vertikale na zemlju gledajući vozilo s prednje strane. Nagib je pozitivan kada je kotač “otvoren” na vrhu. Nagib je negativan kada je kotač “otvoren” na dnu.
Gledajući vozilo odozgo, trag je paralelnost kotača (može biti otvoren ili zatvoren, odnosno negativan i pozitivan). Trag se mjeri u milimetrima.

Svaki modul u automobilu (motor, ABS, klima sustav…) ima memoriju u koju se zapisuju sve greške ili kvarovi koji su nastali u toku vožnje. Dijagnostika se sastoji od očitavanja pogrešaka, ozbiljnosti pogrešaka, te dodatne dijagnostike i rješavanja problema.

Kada na instrument ploči neki od indikatora svijetli, vrijeme je za dijagnostiku vozila. Sustav novih vozila mjeri vrijednosti električnog napona i senzora uspoređujući ih sa specifikacijama Vašeg vozila (On-Board-Diagnose). Navedeno znači da se greške pohranjuju i prikazuju na instrument ploči vozila.
Dijagnostika vozila u Unitrade servisima uključuje sljedeće:
Koristeći dijagnostičke sustave, možemo brzo i precizno identificirati uzrok problema u ponašanju vozila prilikom vožnje. Otkrivaju se nedostatci koje vozač vozila ne može uočiti.
Ukoliko se dijagnostika radi redovno, možemo otkriti kvarove prije nego što uzrokuju značajna oštećenje.
Sve greške koje se pojave se na novim automobilima se mogu očitati na instrument ploči automobila Ako signalna lampica svijetli, vrijeme je da Vaš automobil dovedete na dijagnostiku. To je jedini način da se izbjegne veća šteta na vašem vozilu.
Signalne lampice su Vaša “komunikacija” s vozilom koje otkrivaju potencijalni uzrok nastanka štete. Kada signalna lampica svijetli vrijeme je za dijagnostiku u našem servisu!

Zupčasti remen je potrošni dio na vozilu. Puknuće dotrajalog remena može prouzročiti veliku štetu na motoru. Uz izmjenu zupčastog remena važno je da se uradi i izmjena seta kanalnog remena, vodene pumpe i antifriza. U okviru seta kanalnog remena u većini slučajeva se preventivno mijenjaju roleri, zatezač, remenica alternatora i remenica radilice kanalnog remena.

Zupčasti remen je remen prijenosa snage napravljen od gume, najlona, tkanine i fiberglas trake. Primarna funkcija zupčastog remena prvobitno bila da poveže radilicu i bregasto vratilo motora. Danas često pogoni još i vodenu pumpu, uljnu pumpu, te pumpu visokog pritiska kod dizel motora. Izmjenu zupčastog remena nije preporučljivo odgađati jer će pucanje zupčastog remena rezultirati većim oštećenjem motora. Zupčasti remen je uvijek pod pritiskom u motoru, te ga je potrebno mijenjati u intervalima propisanim od strane proizvođača automobila.
Izmjena zupčastog remena ovisi o modelu vozila. Na kraju izmjene se provjerava radi li motor na ispravan način. Ako sve radi kako treba, izmjena je završena te kreće novi interval. Intervali zamjene ovise o proizvođaču vozila. Počinju s 40 000 kilometara pa sve do 120 000 kilometara.
Veoma je važno pri velikom servis promijeniti dodatke kao što su roleri, zatezač, remenica alternatora i remenica radilice kanalnog remena, jer oni rade jednaku zadaću kao i zupčasti remen.

U Unitrade servisima za gospodarska vozila nudimo usluge održavanja i servisiranja gospodarskih vozila. Naše radionice su opremljene modernom opremom i alatima u skladu s europskim standardima. Kontinuiranim obučavanjem naših zaposlenika na području automehanike, autoelektrike i dijagnostike smo postigli vrhunsku razinu usluge u našim servisima za gospodarska vozila. Naše servise za gospodarska vozila možete pronaći u Ljubuškom, Sarajevu, Bijeljini, Brčkom, Jajcu, Vitezu, Orašju, Bihaću, Mostaru, Širokom Brijegu i Živinicama.
U svim servisima vršimo osnovne servisne usluge:
Pored osnovnih servisnih usluga pružamo i dodatne usluge:
Ovlašteni smo Wabco servisni partner. Wabco je više od 140 godina predvodnik u najnovijim dostignućima na području elektronike, mehanike i mehatroničke tehnologije za kočione sustave, stabilnost i sustave automatizacije prijenosa. Dobavljač je vodećim svjetskim proizvođačima kamiona, autobusa i ostalih komercijalnih vozila. Osamdesetih godina prošlog stoljeća su prvi predstavili ABS, sustav protiv blokade kotača.
Bosch BX („Back-in-Box“) su zamjenski dijelovi, proizvedeni u Boschovim tvornicama, s kvalitetom originalne opreme. Zamjenski dijelovi iz Boschevog programa popravka imaju istu funkcionalnost kao i novi dijelovi s značajno manjim troškom. Bosch primjenjuje svoj sustav repariranja na oko 9 000 dijelova za motorna vozila iz 27 skupina proizvoda. Svi se zamjenski dijelovi repariraju prema jednako visokim standardima kvalitete. Repariranje dijelova za motorna vozila nije samo povoljna alternativa za krajnjeg korisnika – ovaj postupak čuva okoliš, jer veći dio originalnog proizvoda ostaje očuvan.
U svojim objektima širom BiH nudimo dijelove za program gospodarskih vozila:

Flota vozila podrazumijeva tri ili više automobila. Usluga održavanje flote vozila dogovara se individualno te ovisno o potrebama kupca. S rastućom mrežom podružnica u 16 gradova u Bosni i Hercegovini ćemo osigurati stalnu mobilnost Vaših vozila uz vrhunsko održavanje po prihvatljivim cijenama. Mrežu podružnica čine servisi koji zadovoljavaju najviše standarde u pružanju usluga. U našim podružnicama nudimo cjelokupnu uslugu servisa za sve marke i tipove vozila, uključujući i gospodarska vozila.



































